
Els Barrufets visiten GRAN VIA 2 i et volen conèixer!
Del 29 d’agost al 9 de setembre (excepte els diumenges 31 d’agost i 7 de setembre), els més petits podran gaudir d’una experiència barrufantàstica a GRAN VIA 2 amb activitats gratuïtes pensades per moure’s, jugar, fer-se fotos i conèixer els seus personatges preferits.
📅 Dates: del 29 d’agost al 9 de setembre
🕒 Horari: d’11:30 h a 13:30 h i de 16:00 h a 20:00 h
📍 Ubicació: Planta Baixa
🏅 Zona de jocs olímpics – davant d’Ulanka
Un circuit esportiu on podran jugar a futbol, slackline, tir al blanc i jocs de cursa.
L’accés es farà per ordre d’arribada a la cua. Cal seguir les indicacions del monitor i respectar l’ordre del recorregut.
🔹 Edat recomanada: de 3 a 13 anys
🔹 No es poden deixar els infants sols.
📸 Meet & Greet amb el Pare Barrufet i la Barrufeta – davant de Druni
Vine a conèixer i fer-te una foto amb els teus personatges preferits!
El Pare Barrufet i la Barrufeta apareixeran per separat i s’aniran alternant cada 20 minuts. L’accés serà per ordre d’arribada a la cua.
🥇 Photocall al podi
Puja al podi i celebra la victòria com un autèntic campió!
🧢 Escultures dels Barrufets
Descobreix fins a 4 escultures diferents repartides per la Planta Baixa. Un pla ideal per fer-se fotos en família!
🎉 Vine a barrufar a GRAN VIA 2 i viu un final de vacances ple d’esport, somriures i molta màgia blava!